Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

~Teratak I-City~

Sunday, October 2, 2011

Suspek berserban sakit mental

10/02/2011 11:19:00 AM
0 comments





Teka-teki mengenai lelaki misteri berserban yang mengacukan pistol jenis Walter ke arah seorang Timbalan Pendakwa Raya di persimpangan lampu isyarat Jalan Sultan Ismail di sini pada Ahad lalu akhirnya terjawab dengan penahanan seorang bekas guru malam kelmarin.

Ketua Polis Negeri, Datuk Jamshah Mustapa berkata, suspek berusia 48 tahun itu ditahan di rumahnya di Kuala Ibai dekat sini pada pukul 5 petang.

Menurut beliau, penahanan bekas guru itu turut membawa kepada penemuan sepucuk pistol mainan berwarna perak, cermin mata dan sebuah motosikal jenis Honda yang ditunggang suspek semasa kejadian.

Siasatan awal mendapati suspek sebenarnya mempunyai penyakit mental dan pistol yang digunakan suspek semasa kejadian rupa-rupanya pistol mainan yang baru dibeli dari sebuah kedai, kata beliau pada sidang akhbar di sini semalam.

Jamshah memberitahu, suspek semasa disoal-siasat mengaku ada mengacukan pistol ke arah Timbalan Pendakwa Raya pada hari kejadian dan tindakan itu didakwa oleh bekas guru itu dilakukan secara spontan.
sumber maklumat : http://kosmo.com.my/

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...